0 0.00 
0 0.00 

Riešutų miltų KETO picos padas

   Jei jau kurį laiką laikotės Keto dietos, tai tikriausiai jau teko pasigaminti Keto picą namuose. Galimos įvairios Keto picos pado variacijos. Norime pasidalinti greitu ir paprastu riešutų miltų keto picos pagrindo receptu.

PICOS PADUI REIKĖS:

Riešutų miltų KETO picos padas

Gaminimo eiga

1. Visus birius produktus (migdolų, kokoso miltus, ksantano gumos miltelius ir druską) supilkite į indą. Viską gerai išmaišykite šaukštu;
2. Į bendrą indą įpilkite obuolių sidro actą ir gerai išplaktus kiaušinius. Viską kartu maišykite ir po truputį, lėtai pilkite vandenį. Minkykite tešlą kol susiformuos tvirtas, bet lipnus tešlos kamuoliukas;
3. Išminkius tešlą leiskite jai pailsėti. Uždenkite maistine plėvele dubenėlį su tešla ir palikite 15-20 minučių pailsėti kambario temperatūroje. Vėliau dubenėlį su tešla perkelkite į šaldytuvą bent 45 minutėm;
4. Tešlai pailsėjus ją iškočiokite tarp dviejų kepimo popieriaus lakštų. Iš iškočiotos tešlos suformuokite norimo dydžio picos padukus. Iš viso kieko man išėjo 11 mini picos padukų;
5. Įkaitinkite orkaitę iki 200 C laipsnių;
6. Paimkite skardą ir išklokite kepimo popieriumi, perkelkite picos padukus ant skardos ir įdėkite kepti į įkaitintą orkaitę;
7. Kepkite orkaitėje apie 15 minučių, kol picos padukai taps auksinės spalvos;
8. Picos padukams iškepus, juos išimkite iš orkaitės ir uždėkite savo norimų ingredientų;
9. Įdėkite mini picas atgal į orkaitę ir kepkite apie 15 minučių arba kol sūris išsilydys.

SKANAUS!

    0
    Jūsų Krepšelis
    Jūsų krepšelis tusčiasGrįžti į parduotuvę
      Calculate Shipping
      Naudoti nuolaidos kodą